wtorek, 7 sierpnia 2012

Trochę wybranych opisów po długiej przerwie

Trzy dni temu minął rok od dodania ostatnich opisów. Niestety mocno zaniedbałem tę stronę i nie dodawałem w tym czasie żadnych opisów. Opisy zamieszczone na tym blogu możecie pobierać na swój profil w portalu społecznościowym NK, a także w komunikatorze GG. Z uwagi na to, że przerwa była dość długa, nie dzieliłem opisów tematycznie. Dodałem je losowo. W kolejnych wpisach postaram się dodać opisy tematyczne i mam nadzieję, że uda mi się je dodać znacznie szybciej niż miało to miejsce do tej pory.

  • Życie niemal na pewno ma sens.
  • Przyjaciel prosi tylko o Twój czas, nie o Twoje pieniądze
  • Przyjaciele są jak gwiazdy - nie zawsze są widoczni, ale wiesz, że istnieją
  • Ważne są tylko te dni, których jeszcze nie znamy...
  • Jeśli wiara czyni cuda... Muszę wierzyć... Że się uda...
  • Przyjaźń buduje, niezgoda rujnuje...
  • Wczorajszy dzień to przeszłość. Stawiam na jutro - postawisz ze mną?
  • Żyj tak, aby po Twojej śmierci znajomym zrobiło się nudno...
  • Zanim zgasną resztki dnia, ruszę tam gdzie anioły latają wysoko
  • Czasem co piękne może SNEM się okazać...
  • Wpatrzona w niebo myślę, że pora już uwierzyć w coś
  • Nie ma takiego bólu którego nie można by wypłakać...
  • Szkoła jest jak kurnik - chodzę, bo są w niej same jaja
  • Myślę, że nie powinnam myśleć, bo myślę, że jak myślę, to zawsze źle pomyślę
  • Na polanie stoją zbóje i do kolan mają miecze, bo to było średniowiecze
  • Są grzeszki, które popełnia się z przyjemnością - kto pogrzeszy?
  • Jestem pod wpływem - soku pomarańczowego

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz